Termeni si Conditii

 

DISPOZITII GENERALE

 

Serviciul www.plazalake.ro este oferit de SC Parc Strand Impex SRL, cu sediul in municipiul Craiova, strada Aries, nr 16, inregistrata in Registrul Comertului cu nr. J16/1161/1993 si avand CUI 3872624.

Prezentele Termeni si Conditii se aplica in contextul efectuarii de rezervari si al achizitionarii serviciilor turistice prin intermediul platformei www.plazalake.ro, telefonic (0760 239 363) sau prin e-mail in cadrul unitatii de cazare Plaza Lake Resort, din Rojiste, judetul Dolj.

Navigarea pe site-ul www.plazalake.ro urmata de efectuarea unei rezervari echivaleaza cu citirea, intelegerea si acceptarea in integralitate a a Termenilor de mai jos de catre orice Client al Resortului, avand calitatea de Consumator.

 

Plaza Lake isi rezerva dreptul de a face modificari in continutul acestui site, precum si in cadrul prezentelor Termeni si conditii, fara niciun fel de notificare prealabila a Consumatorilor. In caz de divergenta sau neintelegeri intre Plaza Lake si Consumator se vor aplica Termenii si conditiile valabile la momentul acceptarii lor de catre Consumator.

 

  1. POLITICA GENERALA

Documentul stabileste termenii si conditiile de utilizare ale Site-ului/ Continutului de catre Consumator. Consumatorul este rugat sa parcurga cu atentie acest Document pentru a preintampina eventuale consecinte nedorite/ neplacute, ce pot fi apreciate de acesta ca avand un impact negativ asupra datelor sale si/ sau informatiilor furnizate societatii SC Parc Strand Impex SRL

In cazul in care Consumatorul nu este de acord cu prezentele Termeni si Conditii si/ sau nu accepta prezentul Document, acesta are posibilitatea de a trimite un e-mail pe adresa de corespondenta electronica: office@plazalake.ro si va preciza motivele si/ sau solicitarile de operare a modificarilor dorite.

Denumirea Site-ului si insemnele grafice ale acesteia sunt proprietatea Plaza Lake, astfel aceste elemente nu pot fi preluate, copiate sau folosite fara acordul scris al proprietarului/ titularului lor.

Intreg Continutul prezentat sau afisat in cadrul Site-ului incluzand, dar nelimitandu-se la: text, grafica, fotografii, imagini, imagini in miscare, sunet si ilustratii etc. este proprietatea Plaza Lake. Toate elementele serviciilor oferite de Plaza Lake inclusiv, fara limitare, design-ul general, sunt protejate de copyright, drepturi de autor si alte normative in materia drepturilor de proprietate intelectuala.

Cu exceptia actiunilor permise de legislatia aplicabila in materie de drepturi de autor, Consumatorul este responsabil pentru obtinerea permisiunii inainte de a utiliza orice material protejat de drepturi de autor care este facut disponibil de catre Plaza Lake.

 

  1. Date si informatii de contact

Plaza Lake publica pe Site datele sale de identificare complete si corecte, astfel incat contactarea sa de catre Consumator sa fie una facila.

Consumatorul declara expres ca datele de contact furnizate prin transmiterea acestora pe adresa de e-mail office@plazalake.ro sau pentru efectuarea unei rezervari ii apartin (spre exemplu: nume si prenume, adresa de e-mail, numarul de telefon etc.) si ca aceste date vor putea fi folosite de catre Societate in comunicarile sale cu Consumatorul, in scopul solutionarii oricaror solicitari, dar si pentru furnizarea de informatii suplimentare, la solicitarea Consumatorului. De asemenea, in cazul achizitionarii gift card-urilor, Consumatorul pune la dispozitia Plaza Lake date veridice, complete si corecte pentru transmiterea gift card-ului comandat si facturare.

 

  1. TARIFE

Toate tarifele afisate pe Site sunt exprimate pe noapte de cazare si includ micul dejun, dar si cota de TVA. Tarifele nu includ alte taxe impuse de autoritatile centrale sau locale.

Plaza Lake isi rezerva dreptul de a modifica tarifele in orice moment, cu respectarea tarifelor aferente rezervarilor deja confirmate, aceste din urma fiind ferme.

Majorarea tarifelor, la un moment dat, va putea fi determinata, printre altele, si de majorarea taxelor si impozitelor sau in cazul introducerii unor taxe si impozite noi. Pentru rezervarile deja confirmate, tariful va ramane cel din momentul confirmarii si nu va suferi modificari.

 

  1. EFECTUAREA REZERVARILOR

Rezervarile serviciilor, sub conditia confirmarii de catre Plaza Lake, se efectueaza prin urmatoarele modalitati:

  • prin intermediul platformei de rezervari online din cadrul site-ului www.plazalake.ro,
  • telefonic, prin apelarea numarului 0760.23.93.63;
  • prin intermediul adresei de e-mail: office@plazalake.ro

 

Termenul de valabilitate al rezervarilor este de 2 zile calendaristice, exceptand rezervarile in care data cazarii survine la mai putin de 2 zile de la data rezervarii, caz in care termenul de valabilitate al rezervarii va fi mentionat in confirmarea scrisa din partea Resortului.

Pentru rezervari va fi verificata in prealabil disponibilitatea Resortului, Clientul fiind indrumat a transmite si pe e-mail sau WhatsApp solicitarea de rezervare. Pe baza e-mailului de solicitare, Clientul va primi factura proforma in vederea achitarii integrale a sejurului. Pentru mai multe detalii referitoare la plata, va rugam sa consultati sectiunea PLATA SI GARANTAREA REZERVARILOR.

Pentru rezervarile in cazul carora contravaloarea sejurului va fi achitata cu cardul, Plaza Lake va demara procedura preautorizarii cardurilor. In acest sens se va bloca suma aferenta sejurului, suma care va fi utilizata pentru achitare la momentul prezentarii in Resort. In cazul neprezentarii Clientului in resort, va fi retinuta contravaloarea integrala a sejurului neonorat. Plaza Lake acorda o importanta deosebita prelucrarii datelor personale, motiv pentru care, in procedura de preautorizare a cardurilor, va colecta datele necesare numai cu respectarea regulilor de protectie a datelor, detaliate in Politica de confidentialitate a Site-ului. 

 

  1. PLATA SI GARANTAREA REZERVARILOR

Clientul are la dispozitie urmatoarele metode de plata:

  • plata in numerar;
  • transfer bancar;
  • online prin intermediul cardurilor bancare – sunt acceptate cardurile emise sub sigla VISA (inclusiv Electron), MasterCard (inclusiv Maestro).

 

Rezervarile sunt considerate garantate la momentul confirmarii platii.

In cazul rezervarilor efectuate telefonic sau prin e-mail, garantarea rezervarii se face prin achitarea sejurului in avans sau a primei nopti de cazare de catre Client, in termen de pana la 2 zile de la data emiterii facturii proforme. In caz contrar rezervarea va fi anulata automat. In cazul achitarii primei nopti de cazare, diferenta va fi achitata la receptie, in momentul sosirii. Nu este acceptata plata sejurului mai tarziu de data sosirii, in cazul refuzului Clientului, rezervarea se anuleaza automat cu pierderea primei nopti de cazare achitata in avans.

Restul de plata aferent sejurului (spre exemplu, consumatie mini-bar), daca este cazul, se achita ulterior, insa nu inainte de a parasi locatia, prin orice modalitate de plata.

Clientul are obligatia de a verifica detaliile din factura inainte de a achita contravaloarea serviciilor. Efectuarea platii de catre Client are valoarea unei confirmari exprese a facturii aferente, orice solicitare ulterioara de modificare nefiind luata in considerare de catre Resort.

Clientul este singurul responsabil de corectitudinea datelor introduse in sectiunea de facturare din formularul aferent rezervarii, Plaza Lake neavand nicio raspundere fata de veridicitatea informatiilor primite pe care le-a utilizat in emiterea facturii.

 

  1. GARANTII

In momentul cazarii, Clientului i se va solicita drept garantie prezentarea unui card de debit/credit. In cazul in care Clientul nu doreste sa garanteze cu un card de debit/credit, acesta va achita cu titlu de depozit de garantare suma de 200 lei/camera/sejur. Aceasta suma va fi returnata la sfarsitul sejurului, in cazul in care nu apar diverse situatii (daune, lipsuri din inventarul camerei, consum din mini-bar etc).

 

  1. ANULAREA. NEPREZENTAREA. PENALITATI.

Orice modificare si/sau anulare de rezervare a serviciilor, la initiativa Clientului, se va trimite in scris pe adresa de e-mail: office@hotelplaza.ro sau la numarul de telefon: 0760.239.363, modificarea serviciilor fiind supusa aprobarii prealabile a Resortului. 

Serviciile rezervate pot fi anulate dupa cum urmeaza:

  • fara penalitati, daca anularea are loc cu cel putin 15 de zile inainte de data pentru care s-a facut rezervarea;
  • cu o penalitate in cuantum de 50 % din valoare, daca anularea are loc cu mai putin de 14 zile inainte de data pentru care s-a facut rezervarea;
  • cu o penalitate de 100 % din valoare, daca anularea are loc cu mai putin de 7 zile inainte de data pentru care s-a facut rezervarea.

Neprezentarea reprezinta situatia in care Clientul, in urma unei rezervari confirmate si neanulate intr-una din modalitatile mentionate anterior, nu se prezinta la Resort la data pentru care s-a facut rezervarea.

In cazul neprezentarii Clientului, suma achitata ca avans se va retine integral.

In cazul reducerilor de sejur anuntate de Clienti in timpul sejurului, Plaza Lake isi rezerva dreptul de a retine, cu titlu de daune interese, valoarea serviciilor neconsumate.

 

  1. CHECK-IN & CHECK-OUT (SOSIREA SI PLECAREA)

Cazarea se face incepand cu ora 15.00. Aceasta se efectueaza pe baza actului de identitate, prin completarea fisei de anuntare a sosirii.

Eliberarea camerelor se face pana cel tarziu la ora 11.00.

La solicitarea Clientilor si cand Plaza Lake dispune de spatii de cazare, ora de eliberare a camerei poate fi depasita cu cel mult 6 ore, contra unui tarif in cuantum de 50 % din valoarea unei nopti de cazare, conform tarifului afisat la receptie.

Cazarea copiilor de pana la 4 ani este gratuita, pentru copii intre 4-12 ani se va percepe 50% din valoarea unui pat, cu sau fara asigurarea unui pat suplimentar in camera, iar pentru copii peste 12 ani zi se va percepe tarif normal.

 

  1. RESTAURANT:

Programul de functionare al Restaurantului este 11.00 – 23.00.

Micul dejun se serveste zilnic in intervalul orar 8.00 – 10.00.

Serviciile de masa vor fi asigurate la preturile valabile la data sejurului.

In incinta spatiilor de servit masa accesul este permis doar cu o tinuta decenta.

Este strict interzis accesul in incinta Plaza Lake cu alimente si bauturi din exterior.

 

  1. FUMATUL 

Fumatul este strict interzis in incinta Plaza Lake, cu exceptia spatiilor exterioare special amenajate in acest scop. Persoanele care ignora acest aspect, vor achita o amenda de 200 lei si vor fi evacuate din Resort.

 

  1. SPATIUL DE PARCARE 

Plaza Lake beneficiaza de parcare gratuita supravegheata cu o capacitate de 25 locuri  de parcare.

 

  1. NEVOI SPECIALE

Resortul si spatiile publice sunt supravegheate prin sistem video. Va rugam sa consultati, pentru mai multe detalii privind protectia datelor personale, „Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal prin utilizarea mijloacelor de supraveghere video” afisata la receptie.

Plaza Lake nu isi asuma raspunderea pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate in incinta Resortului.

Plaza Lake nu isi asuma raspunderea cu privire la eventuale accidente ce pot surveni in urma utilizarii, in mod neadecvat, a dotarilor Resortului.

 

  1. ANIMALE DE COMPANIE

Este interzis accesul cu animale de companie in incinta Plaza Lake.

Resortul are dreptul de a refuza cazarea Clientilor insotiti de animale de companie, cu aplicarea unei penalitati in cuantum de 100% din valoarea primei nopti de cazare.

 

  1. VIZITATORI 

Accesul vizitatorilor este permis intre orele 11.00 – 22.00, fara costuri suplimentare, iar in afara acestui interval doar in baza inregistrarii acestora la receptie si achitarii diferentei de tarif.

 

  1. CONDUITA SI RESPONSABILITATI

Plaza Lake isi rezerva dreptul de a refuza cazarea, accesul la piscina si spa sau servirea in restaurant a Clientilor aflati sub influenta bauturilor alcoolice sau substantelor interzise, nepoliticosi sau turbulenti care prin atitudinea lor aduc prejudicii de imagine Resortului sau deranjeaza alti Clienti.

Clientii sunt raspunzatori fata de Plaza Lake pentru daunele provocate celorlalti Clienti, personalului, mobilierului, echipamentelor etc.

 

  1. RECLAMATII:

Reclamatiile privind calitatea serviciilor turistice prestate se pot face pe loc, pe toata durata sejurului, la nivelul receptiei sau prin transmiterea unui e-mail la adresa: office@plazalake.ro Reclamatiile a caror remediere se putea efectua doar pe parcursul sederii nu vor fi luate in considereare ulterior.

Reclamatiile privind furtul, distrugerea sau deteriorarea bunurilor aduse de Client in Resort trebuie aduse la cunostinta Resortului in termen de cel mult 24 de ore de la data la care Clientul a luat cunostinta de furtul, distrugerea sau deteriorarea bunurilor.

 

  1. SOLUTIONAREA LITIGIILOR 

Orice disputa care ar putea sa apara intre Client si Plaza Lake se va rezolva pe cale amiabila. Daca solutionarea amiabila a conflictului nu va fi posibila in termen de 30 de zile de la inregistrarea reclamatiei, acesta va fi solutionat de catre instanta competenta conform dipozitiilor Codului de Procedura Civila.

Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau invalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze ale prezentului Contract.

Plaza Lake nu raspunde de nicio pierdere, costuri, procese, pretentii, cheltuieli etc., in cazul in care acestea sunt cauzate direct de nerespectarea Termenilor si conditiilor.

 

  1. PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Resortul acorda o importanta deosebita datelor cu caracter personal apartinand Clientilor sau vizitatorilor sai. Din acest motiv a pus la dispozitia acestora atat note de informare specifice, cat si o Politica de confidentialitate care trateaza particularitatile prelucrarilor de date la momentul navigarii pe platforma online www.plazalake.ro. Va invitam sa parcurgeti aceasta documentatie pentru mai multe detalii privind drepturile pe care le detineti, in calitate de persoana vizata, in raport cu Plaza Lake.

 

  1. CLAUZE FINALE

Plaza Lake isi rezerva dreptul de a efectua orice modificari ale prevederilor prezentului Document, precum si orice modificari ale Site-ului/ structurii acestuia, inclusiv modificari ce ar putea afecta Site-ul si/ sau orice Continut, fara o notificare prealabila a Consumatorului in acest sens.

Plaza Lake nu va putea fi tinut responsabila pentru eventualele erori aparute pe Site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari etc., care nu sunt facute de catre administratorul Site-ului.

In eventualitatea in care exista intrebari/ sugestii cu privire la Plaza Lake, ne puteti contacta la numerele de telefon disponibile in sectiune CONTACT sau la adresa de corespondenta electronica: office@plazalake.ro

Ultima actualizare: 05.12.2022